_03A4735-Chiffer.sebildifullbredd1800x888px
Nyheter

Selecta väljer Chiffer

Selecta ökar sitt fokus på innehållsmarknadsföring i sina digitala kanaler och har valt Chiffer som samarbetspartner.

Chiffer och Selecta har under våren inlett ett samarbete med fokus på att ytterligare stärka företagets kommunikation och närvaro i sina digitala kanaler.
 – Vi vill berätta vår historia om hur vi både kan göra gott för medarbetaren med en fika på arbetsplatsen och även hur vi bidrar till att hjälpa människor i kaffeodlande länder. Det finns så mycket kunskap, initiativ och kompetens inom bolaget som vi vill dela med oss av, säger Maria Wimnell, Digital Manager på Selecta Sverige och fortsätter:

– Vi valde Chiffer då de har kompetensen att producera innehåll för alla kanaler och i alla format så att det når rätt målgrupp på rätt sätt. Vi stämmer löpande av material och innehåll, uppföljning och optimering vilket skapar ett riktigt bra samarbete.

För Chiffer är det extra roligt att få jobba med ett företag som både brinner för sina kunder och jobbar tydligt med både hållbarhet och socialt ansvar.

– Selecta är ett starkt varumärke som befinner sig i en spännande fas. Det ska bli roligt att få hjälpa dem att nå ut med sin kunskap om kaffe,
berätta mer om deras hållbarhetsarbete och deras sociala ansvarstagande med integration och hur de hjälper till på plats i kaffeproducerande länder som Rwanda. Sen gör det ju inget att vi älskar kaffe här på Chiffer, säger Andreas Björkman, projektledare på Chiffer.

Om Selecta:

Selecta har erbjudit kaffe, mat och dryck av högsta kvalité till arbetsplatser runt om hela Sverige sedan 1956. Med hjälp av smakrika cafélösningar vill Selecta bidra och inspirera till en arbetsplats där nya tankar uppstår, människor når varandra och arbetslivet får liv. Selecta har kunskap om livet på jobbet och vad samtal över en fika kan bidra med på arbetsplatser. De finns idag på 30 platser, från norr till söder, med 500 medarbetare och i 18 olika länder, som ser till att leverera ett gott arbetsliv.

 

Artikeln senast uppdaterad: 16 maj, 2018
Vi välkomnar Cancerfonden
Pressmeddelande: 18 Okt 2018

Vi välkomnar Cancerfonden

Chiffer blir Cancerfondens contentbyrå och kommer att jobba långsiktigt med organisationens content marketing-arbete. Läs mer
Chiffers nya karriärsida
Nyheter: 25 Sep 2018

Chiffers nya karriärsida

På vår nya karriärsida kan du hålla koll på våra lediga tjänster samtidigt som du lär känna oss lite bättre.... Läs mer
Så fixar du Instagramsuccé!
Kundnytta: 25 Sep 2018

Så fixar du Instagramsuccé!

Satsar du på rätt innehåll på Instagram? Att veta vad som kommer att flyga är inte helt lätt. Här kommer fem tips som kan hjälpa... Läs mer
Chiffer söker webbutvecklare
Platsannons: 05 Sep 2018

Chiffer söker webbutvecklare

Vi söker en webbutvecklare som delar vår passion för välgjort innehåll. På Chiffer skapar vi innehåll som är värdefullt för både... Läs mer
Vad är SEO?
Kundnytta: 29 Aug 2018

Vad är SEO?

Ta ett omtag med din webbsida och optimera den rätt. Så kan du ägna resten av tiden åt att skapa relevant innehåll som ger god... Läs mer
Lera nominerad till Publishingpriset
Nyheter: 24 Aug 2018

Lera nominerad till

Magasinet Lera är nominerat till Publishingpriset i kategorin Medlemstidningar bransch. Förra året vann Lera samma kategori. Lera... Läs mer
Så ska du använda hashtags
Kundnytta: 29 Maj 2018

Så ska du använda hashtags

Hashtags kan hjälpa ditt content att nå nya målgrupper. Men vid överanvändning kan de däremot få motsatt effekt. Vi har... Läs mer
Gör ni rätt på LinkedIn?
Kundnytta: 29 Maj 2018

Gör ni rätt på LinkedIn?

Chiffer lyfter blicken och ser vad andra i branschen gör, vad LinkedIn förespråkar och vad företag vi följer gör som gör dem så... Läs mer
Integritetspolicy Chiffer Media AB
Nyheter: 21 Maj 2018

Integritetspolicy Chiffer Media

Integritetspolicy Chiffer Media AB Läs mer