Publishingpriset-vinnare
Nyheter

Tidningen Lera vinner Publishingpriset – igen

För andra året i rad tog tidningen Lera hem segern i Publishingpriset. Arkitekturtidningen Lera görs på uppdrag av Byggkeramikrådet.

När Publishingpriset delades ut den 7 november tog tidningen Lera hem segern i kategorin Medlemstidningar bransch. Juryns motivering löd: ”För fina uppslag, roliga texter, bra typografi och superbt tryck.”

Om Lera

Lera är en arkitekturtidning med syfte att illustrera det keramiska materialets kvaliteter och givna plats inom samtida arkitektur och inredning. Magasinet, som görs på uppdrag av Byggkeramikrådet och når drygt 14,000 arkitekter, byggherrar och kakelåterförsäljare, lyfter fram spännande keramiska projekt världen över. Keramikens kvaliteter illustreras i reportage, personporträtt och trendspaningar tillsammans med kunskapshöjande artiklar och de senaste bransch- och produktnyheterna. Läs tidningen Lera här.

Har du ett redaktionellt uppdrag som vi kan hjälpa dig med? Kontakta oss!

Artikeln senast uppdaterad: 9 november, 2018
Nytt kommunikationskoncept för Granngården
Nyheter: 24 maj 2019

Nytt kommunikationskoncept för

Vi släpper nu tre reklamfilmer under det nya kommunikationskonceptet Stöttar drömmar.Här får vi träffa några av Granngårdens egna... Läs mer
Finn enhörningar – maxa effekten
Framgångsfaktorn: 18 apr 2019

Finn enhörningar – maxa

Att hitta enhörningarna i ditt innehåll gör din marknadsföring mer kostnadseffektiv. Ylva Söderberg, Senior Creative Director på... Läs mer
Lisa Wouda ny byråchef
Pressmeddelande: 01 apr 2019

Lisa Wouda ny byråchef

– Vi är starka inom rörligt och jag ser fram emot att låta vårt erbjudande inom distribution, köp och analys få växa. Lisa Wouda... Läs mer
Cancerfonden bäst på Instagram
Framgångsfaktorn: 13 mar 2019

Cancerfonden bäst på Instagram

När tidningen Resumé rankade de varumärken som är mest framgångsrika i sociala medier hamnade Cancerfonden på första plats.... Läs mer
Långsiktighet lönar sig
Kundnytta: 06 mar 2019

Långsiktighet lönar sig

Så övertygar du din organisation. Andreas Björkman, projektledare på Chiffer, förklarar varför en väl genomtänkt contentstrategi... Läs mer
Silver i Årets Byrå 2019
Nyheter: 22 feb 2019

Silver i Årets Byrå 2019

Vi är så stolta och glada över att återigen stå på pallplats i Årets Byrå. Chiffer tog silver i Årets Byrå 2019 När Årets Byrå... Läs mer
Sätt en säker stil
Chiffer spanar: 14 feb 2019

Sätt en säker stil

Koll på designtrender ger trovärdighet och gör det enkelt att skapa ett tilltalande innehåll för en stilmedveten målgrupp. Vi... Läs mer
Chiffer kan bli Årets byrå
Nyheter: 11 jan 2019

Chiffer kan bli Årets byrå

Chiffer är glädjande nog en av tre byråer som kan vinna pris som Årets contentbyrå 2018. Läs mer
Contentresan den nya köpresan
Chiffer spanar: 09 jan 2019

Contentresan den nya köpresan

Med grunden i McKinseys köpresa är contentresan vårt viktigaste verktyg. Den tar tid att sätta sig in i och förstå, men när det... Läs mer