Förr var det lätt. När hela svenska folket kollade på Fångarna på fortet 20.00 på fredagarna visste du precis var du skulle synas. Idag är det lite snårigare. Men desto roligare.
En fragmenterad medievärld ställer högre krav på oss marknadsförare. Att förlita sig på några få medier med stor räckvidd eller enstaka kampanjer håller inte längre. Vi måste hela tiden finnas där målgruppen är, på mottagarens villkor.
Under detta webinar delar vi med oss om hur vi jobbar med multiproduktion tillsammans med Granngården. Vi berättar hemligheten om hur du gör innehåll för flera kanaler och marknader genom samproduktion och hur du med hjälp av det kan minska produktionskostnaden per kanal och marknad.
Välkommen!
Dag: 12 oktober 2021
Tid: 12:00 – 13:00
Var: Live stream
Ur innehållet:
- Kommunikation på mottagarens villkor
- Kampanjer vs. ”always-on-content”
- Den förändrade kundresan
- Effektiva samproduktioner
- Fördubbla din räckvidd
Webinaret riktar sig till dig som…
…arbetar med marknadsföring eller kommunikation och vill höja blicken, hitta nya arbetssätt för att skapa innehåll, effektivisera och kostnadsoptimera er produktion av innehåll.
Presentatör
Lena Hillstedt, Marknadschef på Granngården
Lena har arbetat som marknadschef på Granngården i 15 år. Där har hon varit ledande i processen kring att bygga företagets varumärkeskännedom, öka deras omsättning och digitalisera Granngården som detaljhandel.
Marit Thune, Account Director på Chiffer
Marit Thune har många års erfarenhet som kundansvarig i mediebranschen, där hon har jobbat med en stor bredd av kunder och branscher. Idag jobbar hon som Account Director på Chiffer och är bland annat ansvarig för alla samarbeten vi gör tillsammans med Granngården.
Anmälan till detta webinar är stängd.
Om du vill få inbjudan till kommande event kan du anmäla dig till vårt nyhetsbrev här.